سایت اخبار حواشی پرسپولیس
خبر آنلاین باشگاه پرسپولیــس

در تمرین امروز؛مهدوی کیا آمد، تمرین ویژه کریمی/ هشدار یحیی به مدافعان درباره خطر زاید  

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی با آلومینیوم هرمزگان صبح امروز با حضور مهدی مهدوی کیا برگزار شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته 26 لیگ برتر، فردا از ساعت 14:30 در هرمزگان به مصاف آلومینیوم می رود.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:پرسپولیس,علی کریمی,الومینیوم,پرسپولیس,ایمون زاید,, توسط فواد

پروویچ: اول شدن در برنامه 90 روحیه ام را بالا برد 

مارکو پروویچ می گوید اول شدن در مسابقه اس ام اس برنامه 90 روحیه اش را بالا برده است.

از اینکه مردم گل تو را به عنوان بهترین گل انتخاب کردند چه احساسی داری؟

من بقیه گل ها را دیدم، آن گل ها هم واقعا فوق العاده بودند، اما به هر حال من انتخاب شدم. از هواداران ممنونم که به من رای دادند، این کار آن ها روحیه من را بالا برد.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:اخبار باشگاه پرسپولیس,خبر امروز ,مارکو پروویچ,,برنامه90,گهر دزود, توسط فواد

بنگر: رییس کمیته انضباطی راضی است به دخترش فحش دهند؟/ به زودی همه چیز را درباره رحیمی و خوروش می گویم

مدافع تیم پرسپولیس به رای کمیته انضباطی اعتراض دارد.
محسن بنگر درباره رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت تا اطلاع ثانوی اظهار داشت: شک نکنید به این رای اعتراض دارم.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:محسن بنگر,پرسپولیس,فوتبال,محمد رویانیان,حرکت بنگر پس از گل,مدیر عامل پرسپولیس, توسط فواد

رویانیان با انتقاد از حکم بنگر: ما را مرحوم کنید تا راحت شویم! 

محمد رویانیان با انتقاد از حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره محسن بنگر گفت: این کمیته گاها انضباطی است!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از مراسم عقد قرارداد همکاری با مسوول فوندانسیون و توسعه تجارت فوتبال باشگاه رئال مادرید درباره حکم کمیته انضباطی برای محسن بنگر گفت: متاسفانه کمیته انضباطی کار یکطرفه ای انجام داده و برای خودش حکم صادر کرده است. اگر بنگر آن چیزی که در عکس ها و فیلم ها باشد را انجام داده باشد، ما متاسفیم و کسی این کار را تایید نمی کند. ما باید از ارزش ها حمایت کنیم و اشتباه خودمان را هم بپذیریم.

وی افزود: اما اینکه کمیته انضباطی فحاشی ها به محسن بنگر در بازی رفت و همچنین در بازی دو روز پیش را نادیده می گیرد و عکس العملی به آنها نشان نمی دهد اصلا خوب نیست، در حالی که برای بازیکن ما سریع ابلاغیه صادر می کند. من از مسولان کمیته انضباطی خواهش می کنم که به شکایت بنگر و باشگاه پرسپولیس از هواداران باشگاه سپاهان رسیدگی کنند.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:محسن بنگر,پرسپولیس,فوتبال,محمد رویانیان,حرکت بنگر پس از گل,مدیر عامل پرسپولیس, توسط فواد

لوگوی رئال بر سینه رویانیان / قرارداد همکاری با مادریدی ها امضا شد 

مسئولان فنداسیون باشگاه رئال مادرید با شرکت فروغ سپهر پاسارگاد برای فعالیت با باشگاه پرسپولیس قرارداد همکاری امضا کردند.
امشب مسئولان فنداسیون فوتبال رئال مادرید با شرکت فروغ سپهر پاسارگاد که زیرمجموعه شرکت صدرا سیستم پاسارگاد است در جلسه ای قرارداد همکاری امضا کردند و قرار شد با مسئولیت توسعه مدارس فوتبال با همکاری باشگاه پرسپولیس فعالیت های خود را در ایران دنبال کنند.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:پرسپولیس,رئال مادرید,محمد رویانیان,قرار داد پرسپولیس با رئال, توسط فواد

مدیر کمپ های مدارس رئال در دنیا از همکاری با ایران ابراز خوشحالی کرد.


 خوآکین رئیس فنداسیون باشگاه رئال مادرید پس از عقد قرارداد همکاری با شرکت فروغ سپهر پاسارگاد ایران گفت: تمام فعالیت های تیم های پایه رئال مادرید به فنداسیون این باشگاه محول شده است و فعالیت های آکادمیک زیر نظر این بخش از باشگاه است.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:پرسپولیس,رئال مادرید,محمد رویانیان, توسط فواد

نیلسون: عادل فقط می خندید، من هم خنده ام گرفته بود 

حضور نیلسون در برنامه 90 دوشنبه شب یک سورپرایز ویژه بود. با دروازه بان برزیلی پرسپولیس در این خصوص گفت و گویی انجام دادیم که می خوانید:

به نظر می رسد که از نشستن مقابل دوربین خجالت می کشیدی که انقدر عرق کرده بودی؟

نه اصلا اینگونه نبود، شاید کمی به نور و گرمای استودیو حساسیت داشتم که این اتفاق برایم افتاد. دوستان درون استودیو چند بار از پشت دوربین اشاره کردند که عرق روی پیشانی ات را پاک کن اما من فکر می کردم مقابل دوربین خیلی جالب نیست که این کار را انجام بدهم ولی متوجه شدم که اوضاع چندان جالب نیست ، به همین خاطر دستمالم را در آوردم ، شاید هم به خاطر حساسیت به فصل باشد، نمی دانم.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:نیلسون ,دروازه بان پرسپولیس,پرسپولیس,برنامه 90,عادل فردوسی پور, توسط فواد

حقیقی: آلومینیوم مقابل پرسپولیس انتحاری بازی می کند 

با هافبک پرسپولیس همکلام شدیم تا در خصوص مصاحبه اخیرش از او سئوالاتی بپرسیم.

واقعا درست است که استقلالی ها بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان از تو تشکر کردند؟

من هیچوقت حرف دروغ نمی زنم. عباس محمدرضایی و ایمان موسوی، دو تا از همبازیان سابقم در فجرسپاسی تماس گرفتند و تشکر کردند. موسوی گفت پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و برد را حق مسلم ما دانست ، محمدرضایی هم گفت بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان خیلی خوشحالی بوده و به وجد آمده است.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:رضا حقیقی,هافبک دفاعی,سپاهان اصفهان,عباس محمد رضایی,ایمان موسوی,پرسپولیس,, توسط فواد

سالارکیا: هواداران سپاهان باید چند برابر بنگر محروم شوند/ دلایل مشخص نیست؛ اعتراض می کنیم 

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر بنگر قرار است تا اطلاع ثانوی محروم شود، هواداران سپاهان باید چند برابر محروم شوند.



ادامه مطلب...

180 دقیقه فحش شنید و جریمه شد / محسن بنگر تا اطلاع ثانوی محروم شد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با رای کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی محروم شد.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:محسن بنگر,پرسپولیس,فوتبال,سپاهان اصفهان,حرکت بنگر پس از گل نوروزی, توسط فواد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد