سایت اخبار حواشی پرسپولیس
سایت اخبار حواشی پرسپولیس
خبر آنلاین باشگاه پرسپولیــس

نیلسون:خوشحالی هواداران برای من کافی است / شکست سپاهان را باور داشتم


نیلسون:خوشحالی هواداران برای من کافی است / شکست سپاهان را باور داشتم
 دروازه بان پرسپولیس می گوید که باور داشته تیمش می تواند سپاهان را شکست دهند.

نیلسون پس از پایان بازی با سپاهان درباره پیامی که روی صفحه شخصی اش در یکی از سایت های اجتماعی گذاشته بود حرف زد و گفت: «صفحه من را هر روز خواهرم به روز می کند. او با من در ارتباط است و واقعا حس درونی من را قبل از بازی گفته بود. می دانستم که سپاهان را شکست می دهیم و این را باور داشتم.»
او این را گفت و ادامه داد: «دیشب یک بازی خیلی زیبا را برگزار کردیم. الان شرایط مان خیلی بهتر است و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد. اما همین که طرفداران خوشحال به خانه هایشان رفتند برای من کافی است.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:نیلسون ,دروازه بان پرسپولیس,پرسپولیس,سپاهان,هواداران پرسپولیس, توسط فواد