سایت اخبار حواشی پرسپولیس
خبر آنلاین باشگاه پرسپولیــس

 
# نام تيم بازي برد مساوي باخت گل زده گل خورده تفاضل امتياز
1 استقلال 26 15 7 4 32 12 20 52
2 تراکتورسازی 26 13 10 3 41 22 19 49
3 سپاهان 26 14 5 7 41 24 17 47
4 فولاد خوزستان 26 12 10 4 41 27 14 46
5 نفت تهران 25 10 10 5 32 21 11 40
6 پرسپولیس 26 9 11 6 30 22 8 38
7 مس کرمان 26 9 10 7 18 17 1 37
8 ملوان 26 9 9 8 28 28 0 36
9 راه اهن 26 10 6 10 23 24 -1 36
10 صبای قم 25 8 11 6 27 21 6 35
11 سایپا 26 8 10 8 24 24 0 34
12 فجرسپاسی 26 8 9 9 28 25 3 33
13 داماش گیلان 26 7 9 10 25 33 -8 30
14 آلومينيوم 26 5 11 10 18 26 -8 26
15 پیکان 26 6 5 15 20 51 -31 23
16 ذوب آهن 26 5 7 14 24 37 -13 22
17 گهر درود 26 3 9 14 20 38 -18 18
18 نفت آبادان 26 1 13 12 25 45 -20 16


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:پرسپولیس ,جدول لیگ برتر,هفته26 , توسط فواد

هافبک مصدوم پرسپولیس گفت که پرسپولیس در دیدار امروز خیلی بهتر از سپاهان بازی کرد.

علی کریمی بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر سپاهان در مورد بازی گفت: خداراشکر توانستیم بازی ببریم و 3 امتیاز حساس آن را بگیریم. پرسپولیس امروز عالی بازی کردو انشاالله این روند ادامه دار باشد.

هافبک پرسپولیس در مورد زمان بازگشتش به میادین عنوان کرد: اگر خدا بخواهد تا 10 روز آینده می توانم برای پرسپولیس بازی کنم.


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:علی کریمی,,پرسپولیس تهران,پرسپولیس,جادوگر قرمز,,مصدومیت علی کریمی,, توسط فواد

ديدار پرسپوليس با ستارگان آث ميلان قطعي شد .

مدير روابط بين الملل باشگاه پرسپوليس گفت: طبق سياست هاي محمد رويانيان حضور ستارگان ميلان در سال 92 در ايران قطعي شد.


امير مشيري در خصوص بررسي پرونده پيشنهاد ميلاني ها براي حضور در ايران با ستاره هاي معروف خود اظهار داشت: خوشبختانه طبق سياست هاي محمد رويانيان که در آن توجه به تيم هاي پايه و برقراري ارتباط با بهترين هاي دنيا حرف اول را مي زند رايزني هاي خوبي پس از سفر به ايتاليا با مسئولان تيم ستارگان ميلان داشتيم.

وي افزود: پس از بررسي هاي انجام شده و جلسات مکرر حضور ستارگان ميلان در ايران در سال 1392 قطعي شد.انشالله بازيکناني بزرگي مانند مالديني، پاپن، آلبرتيني، کافو، گوليت، دونادوني و خيلي ديگر از بزرگان ميلان را در ايران خواهيم ديد تا با تيم فوتبال پرسپوليس بازي کنند.

وي ادامه داد: اينکه سال 92 را انتخاب کرديم به دليل اين است که تيم ستارگان ميلان جديدا به اندونزي رفته و پس از استراحتي انشالله سفر بعدي اش به ايران خواهد بود.اگر اتفاق خاصي رخ ندهد اين ديدار دوستانه در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود. برنامه هاي ويژه اي را طبق دستور مديرعامل داريم که برگزار خواهيم کرد. به نظرم پس از حدود 30 سال است که اين اتفاق بزرگ پس از حضور باره سي در ايران قرار است بيفتد.

اين در شرايطي است که به احتمال فراوان در اين ديدار قرار است شرايط براي خداحافظي برخي از بازيکنان پرسپوليس و تقدير از برخي از بازيکنان سابق اين تيم انجام شود.

 


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:اث میلان,پرسپولیس,علی کریمی,محمد رویانیان,پرسپولیس,اث میلان ایتالیا, توسط فواد

مهاجم تیم آلومینیوم هرمزگان گفت: امیدواریم در ادامه بازی های لیگ امتیاز کسب کنیم همین حالا این یک امتیازی که در برابر نفت آبادان بدست آوردیم به ما کمک کرد و به کسب امتیازات اینچنینی امیدواریم .

ایمون زاید گفت: شرایط تیم ما بد نیست و تا پایان فصل می توانیم امتیازات مورد نیاز را کسب کنیم همان طور که گفته بودم بازی با آبادانی ها برایمان خیلی مم بود و خوشبختانه امیتاز لازم را گرفتیم و هر چند کافی نبود ولی به موقع بود.

وی ادامه داد: آلومینیوم در زمان میثاقیان هم خوب بازی می کرد و اصلا نمی دانم با وجود رضایتی که مدیریت از عملکرد این مربی داشت چرا برکنار شد! با این حال امیدوارم شرایط با مظلومی بهتر شود و ما بهترین نتایج را از این پس کسب کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

زاید ادامه داد: خوشبختانه رابطه خوبی با پرویز مظلومی دارم، امیدوارم در ادامه مسابقات فرصت بازی پیدا کنم بدون شک در بازی با پرسپولیس انگیزه زیادی دارم ضمن اینکه از نیمکت نشینی در بازی با نفت آبادان ناراحت نشدم و سعی کردم از روی نیمکت به تیمم انگیزه و روحیه بدهم.


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:پرسپولیس,ایمون زائد,الومینیو هرمز گان,یحیی گل محمدی, توسط فواد

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر برابر سپاهان به برتری رسید.

تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان از ساعت 17:20 امروز در حضور نزدیک به 20 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان تهرانی با یک گل حریف خود را شکست دادند.

تک گل پرسپولیس را هادی نوروزی در دقیقه 90+2 وارد دروازه حریف کرد. ضمن اینکه در این بازی داور در نیمه دوم یک پنالتی پرسپولیس را اعلام نکرد.

در این نیمه در شرایطی که ولاتکو بازیکن پرسپولیس با دروازه بان سپاهان تک به تک بود گردان پای او را زد و سرنگون کرد و داور از اعلام پنالتی و اخراج گلر سپاهان خودداری کرد.


سورپرایز ویژه برای بازیکن پاری سن ژرمن/گزارش تصویری - تشریحی از قصر

 بکام هم اکنون برای رسیدن به آمادگی فیزیکی مطلوب سخت در پاریس مشغول تمرین است و خود را برای دیدار یکشنبه پاری سن ژرمن مقابل سوشو آماده می کند. اما خارج از مستطیل سبز سوئیتی مجلل در انتظار دیوید بکام است. یک سوئیت 323 متری در هتل بریستول که شبی 15 هزار پوند کرایه آن است و در قلب پاریس تنها چند صد متر با کاخ الیزه فاصله دارد.

بعد از اینکه بکام 37 ساله تمام دستمزد ماهانه 700 هزار پوند خود را به موسسه خیریه ای در پاریس اهدا کرد باشگاه پاری سن ژرمن ماهی 26 هزار پوند را برای کرایه هتل در اختیار بکام قرار داد. این ستاره انگلیسی هم بدون اتلاف وقت یکی از بهترین اتاقهای پاریس را برای خود رزرو کرد.

اما او با پرداخت چنین پولی چه امکاناتی دریافت می کند؟ هتل این امکان را برای بکام در نظر گرفته که 3 فرد بالغ و یا 2 فرد بالغ و یک بچه را می تواند دعوت کند و از امکانات هتل بهره مند کند. این سوئیت شامل یک آشپزخانه، 3 حمام مرمر، یک اتاق پذیرایی و یک اتاق خواب با ویو پانوراما از شهر است.

اتاق پذیرایی می تواند تا 12 نفر را در خود جای دهد بنابراین بکام می تواند تمام هم تیمی های خود را به صرف شامی که اریک فرچون (یکی از مشهورترین سرآشپزهای جهان) تدارک می بیند دعوت کند. پنجره این اتاق به باغ سنتی که با استایل فرانسوی طراحی شده باز می شود. اتاق نشیمن این سوئیت با بالاترین استانداردها طراحی شده است. مبل هایی با طرح قرن هجدهم با برند تایلاردات و اثاثیه و لوازم اتاق با برند مانوئل کانوواس.

اتاق خواب اصلی این سوئیت نمایی فوق العاده از شهر پاریس را به نمایش می گذارد و بکام در 5 ماه حضور خود در این اتاق بدون شک بهترین خاطره را از پاریس خواهد داشت. کمدهای جادار و اتاق تعویض لباس و آرایش این سوئیت مطمئنا برای ویکتوریا همسر دیوید بکام جذاب خواهد بود. اتاق خواب دوم این سوئیت که احتمالا برای بچه های بکام خواهد بود با تابلوهای نقشی آنتیک تزئین شده است.

هر دو این اتاق خواب های حمام های اختصاصی با مساحت 25 متر با مرر صورتی آئورا دارد. این حمام سونای خشک و بخار هم دارد که بکام می تواند بعد از جلسه های تمرینی سخت در آنها به آرامش برسد. از طرف دیگر پاری سن ژرمن به هیچ عنوان نگران محدودیت های رژیمی بکام در غذاها نیست چرا که یکی از بهترین سرآشپزهای جهان غذاهای او را طبخ می کند.

سرآشپز فرچون 50 ساله جوایز جهانی متعددی دریافت کرده و در سال 2009 از سوی مجله معتبر Le Chef به عنوان بهترین سرآشپز سال انتخاب شده است. فرچون کار خود را انقلابی در دستور طبخ سنتی فرانسه می داند. غذاهای منو هتل برستول که توسط او طبخ می شود استثنایی ترین غذاهای پاریس محسوب می شوند.

بخشی در منوی او عبارت است از لابستر آبی 90 پوند، گوشت گردن بره آغشته به شیر 84 پوند، سفره ماهی دریای آزاد 90 پوند و استیک ویژه بریستول برای 2 نفره 220 پوند. هتل بریستول تنها 5 دقیقه پیاده تا خیابان شانزلیزه و کاخ کونکورد فاصله دارد. شانزلیزه یکی از بهترین مکان های برای خرید افراد مشهور است چرا که اکثر برندهای مشهور جهان از جمله هرمس، شنل، بوتگا ونتا و ایف سن لورن در آن قرار دارد. مسئولان هتل همچنین برای بکام یک راننده اختصاصی، دستیار او و یک بادی گارد را در نظر گرفته اند.


نوشته شده در تاريخ شنبه 28 بهمن 1391برچسب:فوتبال فرانسه,,دیوید بکهام,پاریسن ژرمن,آث میلان,ابراهیموویچ,, توسط فواد

خبر خوش برای هواداران / کریمی پا به توپ شد

  علی کریمی بازیکن ارزنده تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز در مجموعه ورزشی درفشی فر پا به توپ شد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام کادر پزشکی سرخپوشان، علی کریمی که مدتی است تمرینات بدنی خود را تشدید کرده است، در ادامه روند رو به جلوی خود امروز با حضور در درفشی فر علاوه بر برنامه های قبلی مثل فیزیوتراپی، دویدن، چرخش، آب درمانی، کار با توپ را هم آغاز کرد.

او که امروز برنامه هایش را زیر نظر میثم علیپور انجام می داد به صورت کنترل شده کار با توپ به صورت انفرادی را به برنامه های خود اضافه کرد.

قرار است علی کریمی چند روزی این برنامه را دنبال کند و تمریناتش سنگین تر شود و اگر در این مدت اشکالی پیش نیاید، آنگاه وی به تمرینات تیمی اضافه خواهد شد.

کادر پزشکی پرسپولیس با اعلام این مطلب که کریمی از استانداردهای تعریف شده برای طول درمان جلوتر است، زمان قطعی بازگشت وی را اعلام نمی کند.


گل محمدی: از انصاری فرد انتظار بیشتری داریم / کریمی و مهدوی کیا هنوز در اوج هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شکست در دیدار رفت مقابل سپاهان مسابقه فردا حکم انتقامی دارد.


یحیی گل محمدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل سپاهان گفت: یک بازی سخت را پیش روی خودمان داریم هرچه به پایان لیگ نزدیک می شویم بازی های ما حساس تر می شود و حکم فینال را دارد. با توجه به شکست در بازی رفت این مسابقه می تواند انتقامی باشد و باید از حیثیت پرسپولیس دفاع کنیم. کار سختی در پیش داریم.

وی افزود: سپاهان تیمی دارای سازمان و مدیریت مناسب است بازیکنان باکلاس و خوبی دارد، پشتوانه تیم ما فردا حضور پررنگ هواداران هست که باید از ما حمایت کنند. هرچه داریم از هواداران است و آنها باعث انگیزه بازیکنان ما و حرکت به سمت جلو می شوند. بعد از عقب افتادن در دیدار مقابل گهر هواداران با شور و هیجان بیشتری ما را حمایت کردند و باعث شدند سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم. پیروزی مقابل گهر را مدیون هواداران هستیم. امیدوارم حمایت آنها همچنان ادامه داشته باشد مخصوصا که فردا باید در یک دیدار حساس به مصاف سپاهان برویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا این تیم بعد از اینکه عقب می افتد تازه بازی را جدی می گیرد، اظهار داشت: حرف شما درست است و موافق این مسئله هستم. بازیکنان بزرگتر در حفظ روحیه تیمی نقش پررنگی دارند. با آنها صحبت کردم و تأکید داشتم که در این مقطع نقششان بسیار مهم است و با راهنمایی های خود درون زمین باید به بازیکنان جوان تر یاد بدهند که نباید به یک گل بسنده کرد.

گل محمدی در مورد نبودن محمد نوری و غلامرضا رضایی تأکید کرد: دو تن از بهترین بازیکنان خود را در اختیار نداریم، نفراتی که در چند مسابقه گذشته عملکرد خوبی داشتند. امیدوارم بازیکنانی که به جای آنها درون زمین قرار می گیرند با انگیزه فراوان جای خالی آنها را پر کنند. همچنین کریمی و مهدوی کیا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. بازیکنان باید تلاش بیشتری کنند چرا که همه جزئی از پرسپولیس هستند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا از عملکرد کریم انصاری فرد در چند هفته گذشته رضایت داشته است تصریح کرد: انتظار ما از کریم انصاری فرد بیشتر است. او یکی از بهترین بازیکنان ایران است و همه چیز به خودش باز می گردد. نباید اجازه دهد انگیزه اش پایین بیاید و باید شرایط را فراهم کند تا عملکرد بهتری داشته باشد.

وی در مورد اینکه به نظر می رسد پیشنهاد کشورهای عربی به مهدوی کیا و کریمی در این مقطع که پرسپولیس در حال اوج گرفتن است، مشکوک به نظر می رسد، گفت: آدم منفی بافی نیستم و سعی می کنم با دید مثبت به این مسائل بنگرم. این پیشنهاد نشان می دهد که مهدوی کیا و کریمی هنوز تمام نشده اند و می توانند برای پرسپولیس مثمرثمر باشند و همچنان در دوران اوج خود قرار دارند. من به مسائل حاشیه ای فکر نمی کنم و این مسئله را از دید دیگری نگاه می کنم. برایم مهم این است که این دو عملکرد خوبی در تیم ما دارند.

 


کرانچار: پرسپولیس شیر زخمی است/ بازی پرسپولیس با سپاهان یعنی دربی!

  سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی فردا دربی ایی است که برابر شیرهای زخمی خواهیم داشت و تمام تلاش خود را می کنیم تا به برتری دست یابیم.

زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی تیم های پرسپولیس و سپاهان عنوان کرد: فردا دربی دشوار و مبهمی در مقابل پرسپولیس خواهیم داشت. از نظر زمانی در شرایطی به پرسپولیس خوردیم که آنها همانند شیر زخمی شده اند و تلاش خواهند کرد تا اشتباهات گذشته را با پیروزی در این دیدار جبران کنند و همچنین می خواهند با نزدیک شدن به رده چهارمی خود را برای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند.

وی ادامه داد: برای ما هم این بازی بسیار مهم است و تمام تلاش خود را می کنیم تا به پیروزی دست یابیم تا در کورس قهرمانی باقی بمانیم . رقابت مستقیمی بین دو باشگاه بزرگ است و نمی خواهیم که از قهرمانی عقب بیافتیم از نظر تاکتیکی و بازی در آمادگی قرار داریم و در 24 ساعت باقیمانده بازیکنانم می توانند خود را برای این دیدار آماده کنند و جوابگوی تاکتیک های ما باشند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اتفاقات عجیب و غریبی که در دیدار رفت این دو تیم در اصفهان رخ داد یادآور شد: در آن دیدار به علت مشکلات پزشکی که در داخل رختکن پرسپولیس رخ داد مسائلی به وجود آمد و جدای از ما بود. مطمئن باشید در دیدار فردا با انگیزه بالا ظاهر می شویم تا بتوانیم برنده باشیم زیرا در این صورت است که می توانیم برای قهرمانی باقی بمانیم . 

کرانچار افزود: پرسپولیس هم تیم بزرگ و محترمی است این تیم می تواند در عرض چند دقیقه نتیجه را عوض کند به همین دلیل ما هم احتیاط تمام را خواهیم کرد. به علت نتایج گذشته پرسپولیس این تیم می خواهد به نحوی آن را جبران کند و ما هم به این نکته توجه می کنیم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: سپاهان هیچ محروم و مصدومی برای این بازی ندارد و امید ابراهیمی که در گذشته به علت محرومیت حضور نداشت فردا می تواند به میدان برود و در پست همیشگی خود بازی کند.

وی در واکنش به این سؤال که چرا از این بازی به عنوان دربی یاد کرده گفت: در واقع می دانم که شما فقط به بازی های استقلال و پرسپولیس دربی می گویید که البته این بزرگترین دربی است و در پایتخت برگزار می شود اما هر مسابقه ای که مقابل سپاهانی که سه سال پیاپی قهرمان شده است نیز عملاً دربی است. سپاهان با پرسپولیس ، پرسپولیس با فولاد، استقلال با فولاد، سپاهان با استقلال و تمام این تیم هایی که در صدر جدول قرار دارند و قدرت مسابقه دربی را دارند می دانم که شما هم این موضوع را تشخیص می دهید و اینگونه نگاه می کنید.

سرمربی سپاهان در مورد خط هافبک خود خاطرنشان کرد: به طور قطع در بازی فردا هافبک ها نقش تعیین کننده ای دارند و سرمنشأ حملات رو به جلو خواهند بود. پرسپولیس با داشتن امتیاز میزبانی همچون گذشته برای بازی هجومی به میدان می آید و می خواهد این موضوع را تکرار کند، خط هافبکی ما هم به نحوی آماده هستند تا رویارویی خوبی با پرسپولیس داشته باشند. دوست داریم در این بازی با زدن گل های بیشتر و گرایش به بازی هجومی داشته باشیم و امیدوارم از هر دو تیم یک دیدار زیبا و تماشایی ببینیم.

کرانچار در خصوص عدم تمایل محمد نویدکیا برای حضور در تیم ملی تصریح کرد: این موضوع را بیشتر در رسانه های نوشتاری خواندم و صحبتی با من نشده است. در مرحله اول باید سرمربی تیم ملی و فدراسیون در این زمینه پا پیش بگذارند و بعد هم من به عنوان سرمربی تمام تلاش خود را می کنم تا او را متقاعد سازم.

 


مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی به هواداران، موضوعات مهمی را با آنها در میان گذاشت و بر پرهیز از شعار دادن علیه تیم ها و افراد، حمایت از تیم و اجر نهادن به شعارهای ارزشی و اخلاقی تأکید کرد.


محمد رویانیان در این باره گفت: قبل از هر چیز وظیفه خود می دانم بار دیگر از هواداران میلیونی پرسپولیس که به رغم نتایج نامطلوب تیم، هرگز حمایت خود را از تیم محبوبشان و باشگاه قطع نکرده و با حضور پرنگ خود در فصل جاری و همچنین فصل گذشته پرسپولیس را به پرتماشاگرترین تیم لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان آسیا مبدل کرده اند، تقدیر و تشکر کرده و باید تأکید نمایم که این هواداران بدون شک لیاقت بهترین ها را دارند و انشاا... با قهرمانی سرخپوشان در جام حذفی و کسب سهمیه آسیایی در لیگ هم، هم حجم گسترده فعالیت های باشگاه در زمینه های مختلف ورزشی، علمی، فرهنگی، حقوقی و اجرایی به ثمر بنشیند و هم اینکه شاهد رضایت مندی تمام و کمال هواداران بوده و نظاره گر خوشحالی و شادی آنها در پایان فصل باشیم.

وی افزود: با این وجود لازم و ضروری می دانم که نکات مهمی را با هواداران در میان گذاشته و به عنوان مدیر عامل باشگاه از هواداران عزیز خواهش کنم که تحت هر شرایطی از شعار دادن علیه تیم ها، مدیران و مربیان دیگر، داوران و به طور کلی دیگر افراد خودداری نموده و فقط به تشویق و حمایت تیم محبوب خود تا دقیقه 90 بپردازند .

رویانیان در ادامه تصریح کرد: بدون تعارف و پرده پوشی باید بگویم که طی چند هفته اخیر در تمرینات و بازی های پرسپولیس و استقلال شاهد سر داده شدن شعارهایی علیه کادر فنی و عناصر دو باشگاه بوده ایم که در همین راستا از هواداران می خواهم که چنین اتفاقاتی دیگر تکرار نشود. انتظار داریم هواداران فهیم پرسپولیس کاری به برخی شعارها در بازی تیم رقیب یا برخی اظهارنظرها و مسائل نداشته باشند و اگر احساس می کنند بنده به عنوان مدیر عامل باشگاه قدمی برای سربلندی پرسپولیس برداشته ام به احترام مدیریت باشگاه و تحت هر شرایطی از شعار دادن علیه افراد خودداری نمایند.

مدیر عامل پرسپولیس گفت: بدون تعارف باید بگویم مربیان بزرگ و نامداری مثل؛ محمد مایلی کهن، منصور ابراهیم زاده، علی دایی، یحیی گل محمدی، امیر قلعه نوعی ، محمود یاوری، حسین فرکی، مجید جلالی، حمید درخشان و... در فوتبال ایران یک سرمایه ملی محسوب می شوند و نباید تحت تاثیر یک سری اتفاقات و جریانات، شاهد تخریب آنها در سکوها باشیم. به طور کلی معتقدم هواداران نباید در این باره هزینه شوند و اگر مساله ای وجود دارد، این وظیفه باشگاه است که اقدام نماید.

وی در ادامه افزود : بنده اطمینان دارم از جریاناتی که اخیرا روی سکوها به راه افتاده، هم پرسپولیس متضرر خواهد  شد و هم استقلال و نهایت هم فوتبال ملی. به راستی آیا از این شعارها و متقابل به مثل ها نفعی هم به پرسپولیس و استقلال می رسد یا اینکه مدیران، مربیان، و ستاره های دو تیم به همین راحتی تخریب می شوند. چرا باید تماشاگران تیم رقیب علیه ستاره های پرسپولیس و هواداران ما علیه ستاره های تیم استقلال شعار دهند؟ این جریانات در نهایت علاوه بر تخطئه سرمایه های ملی فوتبال کشورمان، فوتبال ما را به بیراهه خواهد برد و بنده به سهم خود از هواداران عزیز درخواست می کنم فقط به تشویق پرسپولیس و اعضای تیم بپردازند . همچنین از حمایت همه جانبه هواداران تقدیر و تشکر کرده و عاجزانه از آنها درخواست می کنم از تشویق بنده به عنوان مدیر عامل و هر مقام مسوول دیگر باشگاه جدا خودداری نمایند، چرا که در مستطیل سبز باید به اعضای تیم روحیه داد و بس.

مدیر عامل سرخپوشان گفت: امیدوارم هواداران که همیشه ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داده اند از شعار دادن علیه دیگران و تشویق مدیر عامل و دیگر مسوولان باشگاه خودداری کرده و با حمایت پرشور خود از تیم، طوری رفتار کنند که پرسپولیس علاوه بر اینکه پرطرفدارترین تیم در آسیا است از هر نظر صاحب بهترین هواداران نیز باشد.

رویانیان تصریح کرد: برای بنده بسیار جالب توجه بود که هواداران و مشوقین پرسپولیس در اقدامی ارزنده به هواداران تیم گهر خیرمقدم گفته، از آنها پذیرایی کرده و میهمان نوازی خود را نشان دادند. این قبیل اقدامات ارزشمند و اخلاقی می بایست ادامه یافته و به شکل گسترده تر انجام شود تا رفته رفته فراگیر شده و شاهد الگوبرداری سایر تیم ها از هواداران پرسپولیس در همه زمینه ها باشد. شعارهای ارزشی «یا حسین (ع)» و «یا زهرا (س)» هواداران پرسپولیس به ما انرژی و انگیزه می دهد که تلاشی مضاعف در باشگاه داشته باشیم و بدانیم که هواداران میلیونی پرسپولیس می توانند حامل پیام های فرهنگی، اخلاقی و معنوی زیادی باشند. قطعا چنین هوادارانی نباید تحت تاثیر برخی افراد و جریانات قرار گرفته و در وادی تخریب دیگران خود را گرفتار کنند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود : لازم می دانم تاکید کنم که بنده به عنوان مدیر عامل باشگاه، هر گاه که توهینی در ورزش به خودم شده باشد، حتی الامکان سعی کردم خویشتن داری کرده و در مقام پاسخگویی برنیایم اما بر سر دفاع از حق و حقوق و اعتبار باشگاه پرسپولیس هرگز کوتاه نیامده و نمی آیم اما تاکید دارم که هواداران نباید وارد این جریانات شوند و باید وظیفه دفاع از پرسپولیس را به مدیریت باشگاه واگذار کرده و در صورتی که مدیر عامل و معاونین وی در این زمینه کوتاهی یا مصالحه کرده اند از آنها توضیح بخواهند.

محمد رویانیان خاطرنشان کرد: هواداران تردید نداشته باشند که بنده درباره برخی افراد و مدیران، دیدگاه ها و عقایدی دارم که عمدتا به دیدگاه های هواداران نیز نزدیک است و در این باره هرگاه که موضوعی به پرسپولیس لطمه بزند حرفهایم را می زنم و ناگفته هایی نیز درباره برخی افراد در فوتبال دارم که دیر یا زود بالاخره آنها را بیان خواهم کرد و تاوان و هزینه ای نیز اگر داشته باشد پرداخته و پای این حرف ها می ایستم ولواینکه از هر نظر به ضررم تمام شود اما معتقدم که هواداران نباید عکس العمل نشان بدهند. وظیفه هواداران حمایت از تیم است. آنها نباید وارد این وادی ها شده و هزینه شوند . این وظیفه مدیر عامل است که مقابل کجی های فوتبال بایستد.

وی افزود: در حال حاضر یک سال و اندی است که خیلی ها به خاطر همین موضع گیری هایم به من تاخته اند و قطعا اگر در دفاع از حق پرسپولیس سکوت نکنم باز هم به من حمله خواهد شد اما این مسائل برای بنده مهم نیست. حرفم را می زنم و از حق و حقوق پرسپولیس دفاع می کنم و اهمیتی ندارد که تا چه حد باید هزینه شده و تاوان پس بدهم.

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه گفت: تاکید می کنم که هواداران بدانند بنده درباره برخی افراد در فوتبال حرف دارم. راجع به آسیب هایی که برخی افراد به فوتبال و عناصر آن وارد کرده و فقط منافع خودشان را می ببینند و همچنین روش های کاری شان بحث دارم اما مسوولیت بیان حقایق و مقابله با برخی مسائل با بنده است و از هواداران می خواهم به هیچ عنوان در چنین بحث هایی وارد نشده و دخالت نکنند. آنها ایمان داشته باشند که بنده هر جا حقی از پرسپولیس تضییع شود، کوتاه نمی آیم و به موقوع همچون گذشته حرف هایم را خواهم زد کمااینکه نمونه های زیادی وجود دارد که در دفاع از حق پرسپولیس کوتاه نیامده و مسائلی را بیان کرده ام که بابت آنها نیز تاوان زیادی پس داده ام. من نمی توانم با هر فردی مصالحه کنم و از حق پرسپولیس بگذرم. صرفا به این خاطر که احتمال دارد عدم مصالحه به ضررم تمام شود.

وی در ادامه افزود : هواداران بدانند و ایمان داشته باشند که در سخت ترین شرایط هم کوتاه نیامده و آدمی نیستم که بخاطر حفظ اعتبار و اسم و رسم خودم پرسپولیس را قربانی کنم، بلکه در فوتبال، پرسپولیس خط قرمز من است و تا زمانی که در این باشگاه مسوولیت دارم از حق و حقوق پرسپولیس و هواداران میلیونی آن دفاع خواهم کرد.

رویانیان با اشاره به مضروب شدن کمک داور بازی پرسپولیس و گهر گفت: وقتی شنیدم که در پایان این بازی، کمک داور با پرتاب سنگ مضروب شده واقعا تأسف خوردم. نمی دانم این اقدام غیر ورزشی و غیر اخلاقی از سوی چه فردی انجام شد. چرا داوران زحمتکش که از همه طرف تحت فشار هستند و همچون مدیران، مربیان و بازیکنان ممکن است مرتکب اشتباهی شوند، اینگونه باید مورد کم لطفی قرار بگیرند. چرا باید چنین فضایی در ورزشگاه ها وجود داشته و شاهد چنین اتفاقات ناگواری باشیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره اختلافات بوجود آمده بین امیر قلعه نوعی و عادل فردوسی پور و واکنش هواداران پرسپولیس گفت: حرف های امروز بنده هرگز بخاطر حمایت هواداران از فردوسی پور نیست چرا که در هفته های قبل نیز در بازی های پرسپولیس و استقلال شاهد سر داده شدن شعار علیه افراد بودیم. ما به سهم خود تاکید می کنیم که هواداران پرسپولیس علیه هیچ فردی موضع گیری نکنند. درباره فردوسی پور نیز باید بگویم نه تنها هواداران پرسپولیس بلکه همه اهالی فوتبال کشور متفق القول، وی را یک مجری توانمند، سالم و عادل می دانند. فردوسی پور همانطور که قبلا گفته بودم به رغم نقدهایی که نسبتا به ایشان دارم، وجدان بیدار فوتبال ایران است و بدون شک یکی از عناصر تاثیرگذار فوتبال ما بحساب می آید. اختلافات بوجود آمده بین قلعه نوعی و فردوسی پور نیز قابل حل است و معتقدم شاید قلعه نوعی در سایه برخی ناراحتی ها و دلخوری ها یکسری مسائل را در مصاحبه هایش مطرح کرده و یقینا او نیز همچون همه معتقد است که وجود افرادی مثل فردوسی پور در فوتبال ما یک نعمت است.

محمد رویانیان در پایان با اشاره به برد اخیر سرخپوشان گفت: اعضای تیم پرسپولیس اگر قدر خودشان را بدانند، می توانند جبران مافات کرده و با کسب نتایج خوب در بازی های آتی نشان دهند که شایستگی شان خیلی بیشتر از قرار گرفتن در چنین جایگاهی در جدول رده بندی است. بازیکنان ما در دیدار با گهر نشان دادند که انگیزه زیادی برای جبران مافات دارند. در این میان هواداران پرسپولیس هم با حمایت همه جانبه خود از تیم بویژه پس از گل دوم گهر تاثیر ویژه ای در تبدیل شدن باخت به پیروزی داشتند. در این میان نباید غافل بود که محمد مایلی کهن و همکارانش با تیمی که بضاعت آن قابل مقایسه با خیلی از تیم های لیگ برتری نیست، توانسته نتایج خوبی از زمان حضور خود کسب کنند. بنده برای تیم گهر، کادر فنی آن و مردم فوتبالدوست استان لرستان آرزوی موفقیت و روزهای بهتر را دارم و امیدوارم که این تیم پرطرفدار و دوست داشتنی در لیگ برتر ماندنی شود.


انصاری فرد: قهرمان حذفی میشویم / باید گل بزنم

  مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه هفته ها است در گلزنی موفق نبوده، از امید خود برای گل زدن برابر سپاهان می گوید.


کریم انصاری فرد در این خصوص گفت: برای مهاجمی که عنوان آقای گلی را یدک می کشد، گل زندن در 6 بازی غیرقابل قبول است و به همی دلیل انتقادات این چند وقت اخیر را به جان می خرم و سعی می کنم تا بتوانم با بازکردن دروازه سپاهان طلسم ناکامی هایم را بشکنم.

وی همچنین ادامه داد: من در سه سال اخیر همواره عضو تیم ملی بودم و به همین دلیل همه تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا دوباره نظر مثبت کی روش را برای پوشیدن پیراهن ملی جلب کنم. چرا که این توانایی را در خودم می بینم که بتوانم به عنوان عضوی تاثیرگذار، در روزهای دشوار پیش روی تیم ملی در خدمت فوتبال کشورم باشم.

انصاری فر همچنین در خصوص دیدار پرسپولیس با سپاهان گفت: تیم بالاخره توانست در رتبه یک قدمی قرار بگیرد و به همین دلیل با انگیزه بالایی به رویارویی با سپاهان می رویم تا بتوانیم پرسپولیس را در جمع تیم های بالانشین جدول رده بندی تثبیت کنیم تا از این طریق بتوانیم کمی از انتظارات تماشاگرانمان را برآورده کنیم.

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر در پایان سخنانش گفت: پرسپولیس نمی تواند امید چندانی برای قهرمانی در لیگ برتر داشته باشد، به همین دلیل همه تلاشمان این است تا بتوانیم با آمادگی بالا در دیدارهای باقی مانده بازی کنیم تا سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آوریم و همچنین در جام حذفی هم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

 


نوشته شده در تاريخ شنبه 28 بهمن 1391برچسب:مصاحبه کریم انصاریفرد,اقای گل لیگ برتر ,پرسپولیس,هواداران پرسپولیس,, توسط فواد

پرسپولیس در تورنمنت کانادا شرکت میکند

 تیم فوتبال پرسپولیس برای شرکت در یک اردوی 4 جانبه به کانادا خواهد رفت.
  امین مشیری، مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر به خبرنگار فردا اظهار داشت که در هفته آتی اسامی بازیکنان برای گرفتن ویزا مشخص می شوند.
 
وی همچنین عنوان کرد که این تورنمنت 4 جانبه اواخر اردیبهشت ماه با حضور تیم های پرسپولیس ، تورنتو کانادا و دو تیم خارجی دیگر برگزار خواهد شد.  
 
لازم به ذکر است در طول فصل جاری، روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس اقدامات مهم دیگری نیز انجام داده که از جمله آنها می توان به دعوت از باره سی مدافع ایتالیایی برای تماشای دربی، عقد قرارداد با باشگاه های آث میلان و رئال مادرید و حضور تیم نوجوانان پرسپولیس در رقابت های 8 جانبه آسیایی و کسب عنوان نائب قهرمانی اشاره کرد.  
 
مشیری همچنین خبر داد که با تلاش های صورت گرفته به احتمال فراوان یکی دو بازیکن نامدار اروپایی دیگر در هفته های آتی به ایران خواهند آمد.


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با اجازه یحیی گل محمدی به مرخصی رفت.

محمد نوری که به علت محرومیت بازی پرسپولیس و سپاهان را از دست داده، در تمرین امروز   پرسپولیس از یحیی گل محمدی اجازه گرفت تا در تمرین فرداحضور نداشته باشد.

* یحیی گل محمدی و سعید شیرینی در تمرین امروز پرسپولیس با هم جلسه داشتند و در مورد مسائل پرسپولیس صحبت کردند.

* هادی نوروزی در تمرین امروز پرسپولیس ، به علت اینکه کفش های نامناسبی داشت دچار مصدومیت جزئی شد. مصدومیت نوروزی جدی نیست و این بازیکن برای بازی پرسپولیس و سپاهان مشکلی ندارد. این دیدار یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.


پولادی: سپاهان را هم شکست می دهیم/ پرسپولیس می تواند در لیگ برتر سهمیه آسیا بگیرد

  پولادی می گوید که پرسپولیس می تواند سپاهان را در آزادی شکست دهد.

مهرداد پولادی درباره بازی با سپاهان اصفهان که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود می گوید: «همیشه بازی با سپاهان سخت بوده است. آنها در کورس قهرمانی هستند و این بازی برایشان اهمیت زیادی دارد. اما ما هم پرسپولیس هستیم و برای اینکه ثابت کنیم چیزی از سایر رقبا کم نداریم باید آنها را در خانه شکست بدهیم.»
او با اشاره به بازی با گهر می گوید: «گهر واقعا بازی فوق العاده ای را انجام داد. ما به سه امتیاز این بازی خیلی نیاز داشتیم. سه امتیاز گرفتیم و به رده ششم جدول رده بندی رسیدیم، پرسپولیس سه بازی دیگر را ببرد می تواند امیدوار به کسب سهمیه در آسیا باشد. به هر حال هنوز لیگ برتر ادامه دارد و ما می توانیم امیدوار به این باشیم که سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم.»
از پولادی در مورد جام حذفی سوال می کنیم که او می گوید: «بازی سختی با ذوب آهن داریم. در صورت شکست دادن آنها بازی با داماش هم سخت است. اگر می خواهیم قهرمان شویم نباید به این چیزها فکر کنیم. ما روز 15 اسفند باید به مصاف ذوب آهن برویم و فعلا فقط باید به این بازی فکر کنیم.»

 


آن روز، محمدرضا شكورزاده هم آمده بود تا در پرسپوليس بازي كند اما او هم مورد پسند پروين قرار نگرفت . امير و شكورزاده هر دو به استقلال رفتند.


امير قلعه نويي فوتبال خود را در راه آهن شروع كرد و در شاهين ادامه داد. او در مسابقات باشگاه هاي تهران عضو موثر شاهين بود .

همين موضوع باعث شد فنوني زاده كه سال 1365 در پرسپوليس عضويت داشت قلعه نويي را با خود به تمزين پرسپوليس ببرد تا او توسط پروين تست شود. فنوني زاده در اين باره مي گويد:« امير بچه محل ما بود و در شاهين هم همبازي بوديم. يك روز قلعه نويي را به پرسپوليس بردم تا پروين بازي او را ببيند. اتفاق امير در ان تمرين خوب كار كرد اما زياد دريبل مي زد. ضمن اينكه من به او گفتم نزديك من شو و توپ بگير تا بازيسازي كني و پروين از تو خوشش بيايد. امير در تمرين زياد دريبل زد و پروين هم از بازي او خوشش نيامد.

بعد از تمرين، پروين به من گفت خوب است اما هر چه مي گويم دريبل نزن باز مي زند. من هم نمي خواهمش.جالب اينكه ان روز، محمدرضا شكورزاده هم آمده بود تا در پرسپوليس بازي كند اما او هم مورد پسند پروين قرار نگرفت . امير و شكورزاده هر دو به استقلال رفتند و روزهاي موفقي را سپري كردند»

 مرتضي فنوني زاده مي گويد:« اگر قلعه نويي در پرسپوليس قبول مي شد و مي ماند کمتر  به او بازي مي رسيد. ما درخشان و شاهرخ بياني را داشتيم و پروين هم انها را خيلي قبول داشت. ضمن اينكه به نفع امير شد كه به استقلال رفت. فريبا و مختاري فر در پايان دوران بازيگري بودند و امير توانست در استقلال جا بيفتد و بازي هاي زيبايي انجام بدهد. البته امير آن زمان مثل حالا چهره مطرحي نبود اما الان واقعا مديريت او دست كمي از علي پروين ندارد.»


نوشته شده در تاريخ شنبه 28 بهمن 1391برچسب:امیر قلعه نویی,پرسپولیس,استقلال,لوکس بلاگ, توسط فواد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من اصلا با دایی کار نکردم و قراردادی با او نداشتم.


محمد رویانیان در گفت و گو با اوج درباره اتفاقات داوری دیدار با گهر دورود اظهار داشت: در بازی با گهر داور به اشتباه دو بازیکن کلیدی ما را از بازی با سپاهان محروم کرد. آیا این موضوع به نفع ما است؟ مگر نوری یا رضایی چه خطای بدی انجام داده بودند؟ البته من صحنه گل دوم را ندیدم و نمی توانم بگویم نوروزی با دست توپ را زد یا خیر اما فکر نمی کنم داوری به نفع ما بوده باشد.

وی درباره اینکه گفته می شود جوی که باشگاه پرسپولیس بعد از دربی به وجود آورد باعث شده داوران با پرسپولیس مهربان باشند، گفت: اگر اینطور است چرا گل محمدی مقابل نفت به اشتباه اخراج شد؟ علی دایی مقابل استقلال کنار زمین فحش می داد، اخراج نشد! مگر یحیی چه اعتراضی کرد که از کنار زمین بیرونش کردند؟ اگر اثر داشت که مقابل نفت سر ما را نمی بریدند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه علی دایی با حضور وی زورخانه را ترک کرد، افزود: این موضوع بستگی به نظر خودش دارد. من که اطلاع نداشتم علی دایی آنجا است. رفتم برای کاری دیگر که فهمیدم این اتفاقات رخ داده است.

رویانیان درباره اینکه دایی که اعلام کرده با کسی که حقش خورده آشتی نمی کند، عنوان کرد: اولا باید بگویم من با علی دایی قهر نیستم، ثانیا حق دایی را من نخوردم مدیران قبلی پرسپولیس حقش را خوردند. من اصلا با دایی کار نکردم و قراردادی با او نداشتم؛ چطور می گوید من حقش را خورده ام؟

وی درباره اختلافات دایی با حبیب کاشانی که چند روز قبل از سوی سرمربی راه آهن سوءتفاهم مطرح شده است، گفت: عاقلان دانند!

رویانیان در خاتمه با اشاره به دیدار با سپاهان اضافه کرد: بازی سختی داریم. دو بازیکن کلیدی مان در این دیدار غایب هستند و دو بازیکن اصلی مان یعنی مهدوی کیا و کریمی مصدوم. پناه بر خدا می بریم و انشاءالله سه امتیاز را مال خود می کنیم.


نوشته شده در تاريخ شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, توسط فواد

پرویچ گلزن پرسپولیس برابر گهر گفت:  هرکاری بوده زحمت بچه ها بوده نه کار من. در چمپیونز لیگ هم بازی کردم و به پارتیزان بلگراد هم در دربی گل زدم.


در مورد گلی که زدی؟
کار خاصی نکردم... رضا حقیقی به من پاس داد و من هم دیدم در پشت ۱۸ قدم موقعیت خوبی دارم برای همین شوت زدم وهمین ضربه تبدیل به گل شد.


 بازی در ایران؟
لیگ خوبی داره بازیکنان تکنیکی خوبی داره و به خصوص هوادارای پر شوری داره . برای همین هم من این لیگ رو انتخاب کردم.

ارسالهای ضعیف؟
این حرف شما را در کل قبول ندارم. من فقط در بازی قبلی ارسال هام به نتیجه نرسید واگر نه در بازی های قبلتر در این زمینه مشکلی نداشتم.

زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان ؟
 مربی معروف و بزرگیه و در کشور ما مطرحه و بازی بعدی هم که ببینمش حتما سمتش خواهم رفت.

 بهترین تیمی که بودی؟
 ستاره سرخ بلگراد و بازل سوییس در چمپیونز لیگ هم بازی کردم و به پارتیزان بلگراد هم در دربی گل زدم. .

  پرسپولیس ؟
تیم دوست داشتنی با رنگ مورد علاقه من.

احساسی که بعد از گل زنی داشتی؟
خوشحالم که همه زحمات بچه ها با گل من به ثمر رسید. هرکاری بوده زحمت بچه ها بوده نه کار من. .ما به این برد خیلی احتیاج داشتیم و التبه شایستگی اش را هم داشتیم که سه امتیاز را ببریم.خیلی خیلی احساس خوبی دارم.

 شرایط زندگی در ایران؟
 بر عکس چیزهای منفی که شنیده بودم ، من همه چیز رو آروم دیدم . مردم خوب و مهربونی دارید .

چرا ایران؟
در همکاری مدیر برنامه رومانیایی من و مدیر برنامه ایرانی من ، پیشنهاد پرسپولیس به من رسید. خوشحالم که در یکی از بزرگترین تیمهای آسیا بازی میکنم.

مشکلی نداری؟
خانواده ام به زودی به تهران می آیند و من انتظار دارم مشکل مسکن من رو حل کنند تا کنار خانواده ام زندگی کن.

آرزوی فوتبالی؟
خیلی سخته ولی با شرایطی که دارم امیدوارم به تیم ملی کشورم دعوت بشم چون در تیم زیر ۲۱ سال کشورم هم بازی کردم . ارزوی دیگرم قهرمانی با پرسپولیس در ایران و آسیاست.