سایت اخبار حواشی پرسپولیس
سایت اخبار حواشی پرسپولیس
خبر آنلاین باشگاه پرسپولیــس

کلاه کج: هیچ تیمی جلودار پرسپولیس نیست

کانون هواداري قرمزته : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از نيمكت نشيني ناراحتم اما اعتراض نمي كنم چون با اعتراض به تركيب تيم نمي رسم.

عادل كلاه كج اظهار داشت: هر بازيكني دوست دارد براي تيمش بازي كند و اگر كسي از نيمكت نشيني ناراحت نباشد، فوتباليست نيستف من هم از نيمكت نشيني ناراحتم اما معترض نيستم چون با اعتراض نمي شود به تركيب تيم رسيد و بازي كرد، سعي مي كنم در تمرينات بيشتر تلاش كنم و بهتر باشم تا به تركيب پرسپوليس برسم.

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس در مورد شرايط پرسپوليس در آستانه بازي با آلومينيوم هرمزگان گفت: خدا را شكر در حال حاضر وضعيت بسيار خوبي داريم و با دو برد متوالي مقابل گهر و سپاهان جايگاهمان در رتبه ششم جدول را تثبيت كرديم اما بايد همين روند را ادامه بدهيم و جايگاه بهتري در جدول به دست بياوريم در حال حاضر براي بازي با آلومينيوم كاملاً آماده ايم و با تمام قدرت به بندرعباس خواهيم رفت.

وي تصريح كرد: بازي سختي مقابل آلومينيوم خواهيم داشت، هميشه بازي با تيم هاي پايين جدولي سخت تر است چون براي بقا مي جنگند و افتخاري بازي مي كنند البته ما بايد از شرايط حريف استفاده كنيم و خيلي هوشيار بازي كنيم تا بتوانيم از اين بازي هم سه امتياز را بگيريم آلومينيوم مربي اش را عوض كرده و خيلي با انگيزه است اما در حال حاضر هيچ تيمي جلودار ما نيست و مي توانيم در بندرعباس هم آلومينيوم را شكست دهيم.

وي افزود: اميدوارم زمين بندرعباس كيفيت خوبي داشته باشد چون تيم ما روي زمين بازي مي كند و اگر زمين هموار نباشد براي ما مشكل ساز مي شود.
در مجموع بازي سختي در خانه حريف داريم، اما بچه هاي ما انگيزه بالايي دارند، تا بتوانند با پيروزي اين بازي خارج از خانه را پشت سر بگذارند.

هافبك پرسپوليس اظهار داشت: ايمون زايد و ميلاد ميداودي به سوژه اين بازي تبديل شده اند، هر چند آن ها مهاجمان فرصت طلب و گلزني هستند اما بايد حواسمان به كل تيم آلومينيوم باشد چون يك بازيكن به تنهايي كاري نمي تواند انجام دهد، قبول دارم كه زايد و ميداودي مهاجمان خطرناكي هستند، اما مدافعان خوبي داريم كه مي توانند به راحتي آن ها را مهار كنند، به هر حال هم زايد و هم ميداودي انگيزه هاي زيادي در اين بازي دارند، اما فكر نمي كنم مدافعان ما به آن ها اجازه نزديك شدن به دروازه پرسپوليس را بدهند.

کلاه کج در مورد حضور پرويز مظلومي روي نيمكت آلومينيوم هرمزگان گفت: آقاي مظلومي مربي با تجربه و كاربلدي است و از پرسپوليس شناخت لازم را دارد، حضور او در آلومينيوم شوك لازم را به اين تيم داده اما مقابل پرسپوليس محكوم به باخت هستند چون ما ديگر نمي توانيم امتياز بدهيم و تحت هر شرايطي بايد اين ديدار را با برد پشت سر بگذاريم.

وي افزود: مظلومي در دربي موفق شده چند بار مقابل پرسپوليس برنده شود، اما اين مسائل براي ما مهم نيست چون آن بازي ها تمام شده و شرايط استقلال و آلومينيوم خيلي با هم فرق دارد، ما به اتفاقات و بازي هاي گذشته كاري نداريم و تمام تمركزمان روي بازي با آلومينيوم است تا برنده اين ديدار خارج از خانه باشيم.

وي افزود: آلومينيوم چاره اي جز باخت مقابل ما ندارد، در بازي با سپاهان همه ديدند با اينكه چند بازيكن اصلي ما غايب بودند، اما بازي بسيار خوبي كرديم و حريف را شكست داديم، اين بازي نشان داد كه پرسپوليس در اوج قرار دارد و همه تيم هاي ليگ از ما مي ترسند. در اين بازي هم آلومينيوم شانس زيادي براي امتياز گرفتن ندارد، البته نبايد اين تيم را دست كم بگيريم اما پرسپوليس در شرايطي نيست كه بتواند امتياز بدهد به همين دليل كار آلومينيوم در خانه خودش مقابل پرسپوليس خيلي سخت است.

کلاه کج در مورد هدف پرسپوليس در ليگ دوازدهم گفت: حالا كه خودمان را در جدول بالا كشيده ايم، تلاش خواهيم كرد تا سهميه آسيا را در ليگ بگيريم. البته كارمان در ليگ خيلي سخت است چون در بازي هاي نيم فصل اول پرسپوليس خيلي امتياز از دست داده اما نااميد نيستيم و تا هفته آخر ليگ براي كسب سهميه آسيا خواهيم جنگيد تيم هاي بالا جدولي در هفته هاي آينده مقابل هم بازي خواهند كرد و به احتمال زياد امتياز از دست خواهند داد به همين دليل بايد حداكثر امتيازات را در بازي هاي بعدي به دست بياوريم تا سهميه آسيا را بگيريم.

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس افزود: ليگ برتر يك بحث است اما در جام حذفي هم مدعي اصلي قهرماني هستيم و در جام حذفي راه كوتاه تري براي قهرماني داريم و تلاش مي كنيم تا از شانس خوبي كه داريم، به بهترين نحو استفاده كنيم و با قهرماني در جام حذفي، دل هواداران پرسپوليس را شاد كنيم، هدف ما قهرماني در جام حذفي است اما در ليگ هم نااميد نيستيم و براي كسب سهميه آسيا تلاش مي كنيم.

كلاه كج، در پايان گفت: هواداران پرسپوليس شرايط خاص پرسپوليس را به خوبي درك مي كنند و مطمئن هستم كه در بازي هاي آينده، هواداران زيادي به استاديوم خواهند آمد تا از ما حمايت كنند، بعد از بازي با آلومينيوم چند بازي خانگي داريم كه براي ما خيلي مهم است و اميدوارم با حمايت و تشويق هواداران اين بازي ها را با برد پشت سر بگذاريم و در جمع مدعيان ليگ قرار بگيريم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:پرسپولیس,عادل کلاه کج,الو مینیوم,میلاد میداوودی,ایمون زاید, توسط فواد