سایت اخبار حواشی پرسپولیس
سایت اخبار حواشی پرسپولیس
خبر آنلاین باشگاه پرسپولیــس

بنگر: رییس کمیته انضباطی راضی است به دخترش فحش دهند؟/ به زودی همه چیز را درباره رحیمی و خوروش می گویم

مدافع تیم پرسپولیس به رای کمیته انضباطی اعتراض دارد.


محسن بنگر درباره رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت تا اطلاع ثانوی اظهار داشت: شک نکنید به این رای اعتراض دارم. با باشگاه هماهنگ می کنیم و به حکمم اعتراض می کنم. من نمی دانم رییس کمیته انضباطی خودش راضی است به دخترش فحاشی کنند؟ اگر راضی است من دیگر حرفی ندارم. با این حکم مشخص است کمیته انضباطی هم با باشگاه سپاهان هم عقیده است.

وی افزود: بعد از حضور در کمیته انضباطی خیلی حرفها دارم. همه چیز را درباره سپاهان می گویم. درباره آقای رحیمی، خوروش و هرکسی که به هواداران گفته بود به من فحاشی کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:محسن بنگر,پرسپولیس,فوتبال,محمد رویانیان,حرکت بنگر پس از گل,مدیر عامل پرسپولیس, توسط فواد